24. oktober 2011

Tilbake på jobb :)

I dag var jeg opp og hopp og tilbake på jobben :) Vi har vært på teater i dag, noe jeg anså og være en stor hit. Barna lo og koste seg gjennom hele forestillingen, og han klarte og holde fokuset dems så og si hele tiden. Det som er så gøy når noen barn begynner og le, er at smitteefekten er så stor at alle tilslutt ler hysterisk, om de egentlig syntes det er gøy, vel det vet jeg ikke helt ;) Etter teateret koste vi oss i barnehagen og jeg hadde med meg en liten flokk på en liten skogstur hvor vi snakket om trollgubben lurvelegg ;)

Etter jobb spise jeg taco til middag :P kjempe interessant, også gikk jeg og tok noen minutter med sol, det er det som er herlig med å bo i byen, man kan bare tussle en liten tur, så finner man somregel det man vil:)

Nå tenker jeg at en dusj står for tur og hører jeg senga rope =)

Ingen kommentarer: