15. oktober 2011

My life is easy!

Livet mitt består av jobb, ekte venner og familie! Det er jeg glad for! Jeg er glad for at jeg hver kveld kan sovne uten problemer, fordi jeg har en problemfri hverdag. Jeg er glad for at jeg tørr å være ærlig og at jeg tørr si i fra om ting jeg mener er feil. Jeg er glad for at jeg aldri har blitt blanet bort i sterkere stoff enn alkohol og jeg er glad for at våpen er noe jeg tar STERKT avstand fra. Jeg er glad for at i min verden er det andres problemer som er størst og at jeg kan være den som støtter og ikke den som må støttes. Men jeg vet også at alle jeg har rundt meg, ville støttet meg om jeg trengte det! Jeg er glad for livet mitt og for at jeg er den jeg er! Jeg håper jeg fortsetter og være bare meg i mitt lange, liv som skal bli fylt med vennskap, kjærlighet og masse, masse livs glede!!

"Syng som om det er det siste du gjør, syng som om du skulle dø i morra. Syng fordi det er det ene du kan, når alle ting dør"

Lev livet ditt, fordi du fortjener det!

<3

Ingen kommentarer: