28. mai 2012

Så blir det vel ommøblering igjen da =P

I løpet av de siste varme dagen har det gått opp for meg at det kan bli en VELDIG lang og varm sommer å bo på hems, derfor har jeg nå bestemt meg for at senga må fraktes opp fra boden og at madrasene må forfylttes fra hemsen og ned i stua. Seng i stua er kanskje ikke helt yppelig, men mtp at varmen stiger blir det rett og slett for varmt å bo på hems i sommer =/ Derfor blir det sofa på kontoret, tven tilbake til forhengenveggen og senga i kroken som så har tven.. Det blir helt sikkert koselig og fint, men det blir nok litt rart også.. Og til høsten skal jeg nok ganske så sikkert tilbake til hemsen igjen ;)

Så over til dagen i dag, i natt sov jeg hos Lena og Chris, veldig koselig :) Lena og meg var ute å spise med mor i går kveld også dro vi til henne etterpå. I dag har jeg og Lena øvelseskjørt og Lena er SUUPER flink, jeg derimot er ikke fult så flink, MEN jeg fikk lov av Stian og prøve meg på en "ordentlig vei" selv om det ikke akkurat var noe trafikk der da =P Det var i grunn ikke så skummelt å kjøre på parkeringsplassen, MEN så fort jeg måtte ut på veien, vel da blei jeg temmelig redd =P Etter øvelseskjøringen har vi hjulpet onklen til chris og stian og flytte.. Det vil si chris og stian hjalp til, karina og lena var i veien =P haha.. etter jeg kom hjem har jeg sett på film, vakset vinduene mine (det er risikosport forresten, man må jo henge UT av vinduet for å få vasket dem på toppen, men tror det blei ganske greit :P) Nå skal jeg rydde litt til tenke jeg før jeg tar kvelden.. Tenker at om jeg legger meg til å sove i 12 tiden får jeg noen timer på øyet før jobben i morgen :)

-Karina-

Ingen kommentarer: