26. mai 2012

Verdens heldigste =D


I går var en fantastisk dag, både på jobb og privat. På jobben var jeg på konsert med "barna" mine. Og jammen sang de ikke to flott sanger selv også, og da skal jeg love dere at førskolehjertet ble rørt nesten til tårene av den fantastiske gjengen jeg skal sende videre på skole til høsten <3 Da jeg kom hjem var det å dusje, spise litt og fikse meg før Lena kom til meg. Vi skravlet og koste oss til vi blei hentet og dro til Else på grillfest! Det blei en flott kveld med verdens beste venner, det føltes utrolig bra å samle de som er igjen i gjengen og ha en skikkelig kose-kveld uten drama, tårer og slossing ;) Vi grilla, drakk og hadde det retten og sletten fantastisk moro =D Kvelden endte med at vi måtte gå inn fordi vi ble oppspist av mygg. Jeg har myggestikk sånn ca overalt og GRUER meg MAX til de begynner å klø =P I dag tror jeg det blir en tur på stranda for å slikke sol også blir det kanskje grillings L&C i kveld :) Anyways, her kommer det noen bilder fra kvelden.. Tror jeg kan forresten ikke ta på meg at alle bildene er tatt av meg, noen er også tatt av "mesterfotograf" StianL =P haha...

 Alle barna griller, alle barna griller, å ja, åja, åja =D 
 Vakkreste Lena min <3
 Vi er bare såååå FJORTIS LIZZOM!!!
 Stian har tatt over kamera nå =P
 En grill =P
 haha...
 festlig =P
 Kan vi vææær såååå snill å værra med i TRUEBLOOD????
PARTY =D

Ingen kommentarer: