6. mai 2012

Haha, stedsans? Hva er det for noe?

I dag tenkte jeg at jeg skulle ut å gå/jogge.. Men siden jeg bor midt i byen så må jeg gå ett stykke for å finne de fine turstedene. I dag falt valget på eik! Så jeg tusslet av gårde og kom meg til den plassen jeg tenkte meg at lysløypa startet, det var jo tross alt lys der :P Det var litt feil, så da tok det lenger tid å komme til den rette lysløypa :P Men så skulle jeg være smart og ta en snarvei.. Og i og med jeg IKKE eier stedsans havnet jeg pluttselig midt utpå en slags overgrodd myr, etter mye tittiting rundt meg så jeg i allefall bilveien, så jeg ett hopping over x-antall bekker og beina var ferdig oppstrapet for dagen så kom jeg meg opp på veien, her fant jeg fint frem til lysløypa og etter det så turte jeg ikke annet enn å følge lysene til punkt og prikke og jammen fant jeg ikke veien hjem til slutt også ;) Og tenk UTEN gps eller kart :P haha..

Det blei en to timers tur og jeg kjenner det godt i hele kroppen nå skal jeg si deg, men det er jo snart bikini sesong og da hadde det jo være ok og sett bittelitt fit ut =P Anyways, nå skal jeg ta meg en dusj, sett på en vaskemaskin, brett litt klær og lage meg middag også lurer jeg på om jeg skal unne meg selv en runde i solarium i kveld før det ikke blir så alt for seint i seng, i morgen er det opp å hopp og jobb igjen =D

-Karina-

1 kommentar:

Anonym sa...

Det er sånn det går med bønnær i by'n, Karina!!! men vi kommer oss alltid hjem til slutt! :D
-Cecilie