26. mai 2012

Det er sommer i Norge =D

Og herre min hatt så nydelig det er å nyte soldagene med strand, vann og grilling med gode venner =) I dag har vi vært en hel gjeng på stranda og kost oss. Musikk, prating, soling, avslapping og ikke minst bading, selv om det er noe kaldt i vannet enda er det ubeskrivelig deilig med en dukkert når man kan komme opp igjen å solen tørker bikinin på bare noen minutter. Jeg er litt rød på rygge og skuldre, men ikke mer enn at det bare er en skikkelig deilig følelse og kjenne på at man virkelig har utnyttet sola =D Og selv om jeg nå er så sliten at det er senga som frister mest og det ene øret mitt er fylt opp med salt vann så har dagen vært helt fantastisk =D Jeg virkelig ELSKER sommeren og ser frem til mange flotte dager i solen i løpet av månedene framover =D



GOD SOMMER!!!

Ingen kommentarer: