22. mai 2012

Klager i både hist og her =P

Sorry jenter, men jeg er ikke vant til at folk faktisk gidder å følge med på bloggen, og da glemmer jeg den litt innimellom, skal virkelig prøve og sjerpe meg ;) Meen her skal dere jammen få lov til å få noen smakebiter på hva jeg har gjort i det siste ;) Jeg har jo heldigvis alle bildene jeg har tatt, så det burde jo ikke bli så vanskelig og gjennskape noen fabelaktig øyeblikk ;)

Skal vi seeee.. Jeg var jo på konferanse i Lillestørm med jobben, bodde på hotell i Oslo og var skikkelig kuuuul følte jeg. Var ute på byen og greier og jammen blei ikke "lillefrøkenfyllefantBonden" sjekket opp både her og der ;) haha.. Hva skulle man gjort uten ett stort smil, fregner (jaja, jeg veit det betyr jeg ikke har sjel) og massevis med latter? ;)

Hotel er ALLTID moro også var det jo første gang jeg bodde på rom helt ALEINE!!

Ut på tur aldri sur - Strawberry Daqiri slår ALT<3

Så kom vi hjem fra tur og helga ble tilbrakt i rolige omstendigheter uten spessielt mye moro. Jeg var hjemme og hjalp mor med å vaske litt til 17.mai og da fant jeg disse flotte blomstene på vei fra buss-stasjon og bort til mamma, var de ikke fiiine??











Så var det klart for den berømte 16mai!!Jeg var RUSS på dagen i barnehagen også sminket Karina og Else seg i ansikte (litt ekstra med følehorn og svarte neser) Vi stakk på en hyggelig liten fest før vi prøvde oss på byen, noe ingen av oss klarte. Vi var hjemme og i seng til 00.35 eller noe =P ganske imponerende til å være 2 frøkner på 22 =P haha..









17mai.. blei for første gang i løpet av livet ikke startet i kodal. Jeg startet litt små trøtt i tønsberg og fant ut at barnetoget i tønsberg går RETT utenfor døra, det var ett lite sjokk for to halvveisfyllesykemennekser =P Jeg kom meg på toget til sandefjord hvor jeg blei SØKK våt ved å gå fra togstasjon til mamma, for i sandefjord var det MASSE regn =P Vi koste oss med masse familie hele dagen. Kvelden ble avsluttet med Søster og kjæresten, fetter og lillebror. Vi så på youtube videoer hele natta =P



18.mai søsterene sisters har søndagpåfredag!! Ubeskrivelig deilig!!! Else henter Karina hos Karina klokka 22.30 og vi dro på PARTY!!! (resten av kvelden sensureres av hensyn til personer og hendelser som ikke ser pent ut på trykk!!!hahaha, ellers har det noe med at jeg husker svært lite=P)

19.mai: UTSLITT orker ingenting, ALT er fælt!!!!

20.mai: Karina, Else og Gunhild på tur.. Først mellom Tønsbergs nydlige solfylte gater også videre til merkedammen hvor det btw lizzom var VERDENS KJEKKESTE MANN!!! NAM.. Han var dirkete "diggbar" som jeg en eller annen gang i tiden brukte flittig som ord ;) Else og Karina fant også frem til at ordet FJONG blir brukt ALT forlite, så derfor anbefaller jeg alle sammen til å begynne å si FJONG!!!




21.mai: Jobb, sliten, natta..
22.mai: Jobb, sliten, henge litt med else, natta..

Og det var det!! Takk for meg, håper virkelig ikke det blir like lenge til neste gang!!! LØV YOU ALL!!!

Også må jeg ikke glemme og nevne at Gunhild er elses nydelige sjæfervalp =D 

Jammen blei alle disse bildene litt hulter til bulter =P MEEEN bilder har dere nå i allefall FÅTT!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

mere mere!