3. mai 2012

Tiden flyr..

I dag er det 3mai. Ute skulle det vistnok være sommervær frem til i dag og i morgen kommer regnet tilbake sier de. Men jeg har nå nytt disse soldagene fult ut, sånn sett borsett i fra i dag da, hvor jeg har sittet inne og jobbet hele dagen. I morgen er det faktisk bare 7uker igjen til jeg tar sommerferie og det vil si at det er bare 7 små uker igjen til mine unge og håpefull små skolestartere starter på skolen.. Det skremmer meg til langt inni beinet!! Hvordan kan det være mulig at disse småtasene allerede er klare for skolen? Vel de er nå blitt ganske så flinke, i allefall i mine øyne ;)

Neste uke så skal jeg og 3 jeg jobber sammen med til lillestøm på Barnehage 2012 konferansen, det tror jeg blir skikkelig spennende! Jeg skal være med på mange spennende foredrag og jeg skal få bo på hotell i 2 netter, det blir jo ikke sånn alt for dumt.. Men hva skal jeg pakke med meg for noe? Jeg må jo pakke lett, men jeg må også ha med meg det jeg trenger at toalettsaker, klær OG arbeidsting (kladdebøker, macen osv) jeg har aldri vært med på noe sånt som dette før så det blir nok veldig interessant! Anyways, back to the working!

-Karina-

Ingen kommentarer: