12. juni 2012

Lille frøken husmor

Herre min, jeg gjør jo ikke annet enn å rydde og vaske om dagen :P haha.. Det er jo utrolig deilig å ha ryddig leilighet, men det blir ikke ryddig helt av seg selv altså, og klærne vasker seg ikke selv og det gjør heller ikke oppvasken... Og når alt dette må gjøres etter jobb og jeg skal legge meg i ok tid siden jeg skal på jobben så blir det akkurat nok tid til alt mulig annet =P haha.. Uff i dag holdt jeg på å sovne fra maten i komfyren, det er IKKE lurt, heldigvis gikk det bra med maten ;) Nå skal jeg hoppe i dusjen også skal jeg legge meg, i morgen har jeg M2 vakt, så er ferdig på jobben kvart over 4, så er det rett hjem også får jeg besøk av Stine som jeg gikk i klasse med på høyskolen =) Hun skal overnatte her og jeg har fri på torsdag, så da kan det vel se ut til at det blir ett glass vin eller to ;) hehe..

-Karina-

 (frk.SLITEN)

Ingen kommentarer: