24. juni 2012

Det regner..

Ute har det vært grått og trist siden jeg tok ferie på fredag, heldigvis er det bare søndag og det er god tid til å få masse sol senere i ferien! I går var det st.hans aften og jeg ble med min kjære søster og hennes venninner, det var en veldig koselig kveld og vi hadde det masse morro :) Jeg var hjemme hos mor igjen i halv 3 tiden og sov helt frem til klokken 11 i dag. Sto opp og spiste egg og bacon til frokost sammen med mamma, etterpå begynte vi  se på bilder fra alle ferie turene vi har vært på de siste 12-13 årene, vi har gjort mye moro og fint og jeg er utrolig glad for at jeg har fått oppleve sverige og danmark på den måten jeg har gjort med tog og buss i stede for bil.

I 4 tiden gikk vi ned for å skjekke at alt var ok med billetene våre til båten i morgen for da skal vi på HARRY-TUR =D Alt var ok og vi måtte bare ta med noen papirer i morgen tidelig også var det ok.

Etter vi kom hjem igjen har jeg utforsket iCloud litt og er blitt helt FORELSKET <3 jeg viste det var en grunn til at jeg elsket mac og deres fantastisk smarte løsninger..

Jeg tok også med meg kompaktkamera mitt ut i regnværet for å prøve meg på bilder av noen eplekart, men bilde som ble best var ett bilde av en blomst som jeg også redigerte litt i photoshop når jeg kom inn igjen.

Resten av kvelden skal jeg være sammen med mamma, ser ut til at det blir fotball på TV så da synker jeg nok inn i boken jeg holder på å lese "orkidenes hemmelighet". Søster kommer å henter meg ca halv 11 også kjører vi opp til henne å sover der. Vi skal være her og hente mor og lillebror klokka 06.50 i morgen så det er tidlig opp, men tror nok turen kommer til å bli kjempe fin :)

Jeg skal prøve å ta noen bilder i morgen så dere har noe å se på :)

-Karina-


Ingen kommentarer: