30. juni 2012

Frk. Data nerd =D

Jeg er vel det man fint kan kalle en datanerd, eller kanskje mer en tekniskdupeditt nerd =P Jeg elsker teksnike ting og blir aldri lei ;) Noe av det jeg har irritert meg mest over med macen er at jeg ikke får koblet den opp mot TV fordi det vistnok er kjempe dyrt med sånn kabel. Vel i dag tenkte jeg at jeg skulle finne ut av hvor dyrt dette faktsik var, så jeg søkte litt på goole, fant ut at de hadde en kabel på clasolson som kun kostet 199 kr. Klokka var kvart over 5, senteret stenger 6 så jeg kastet på meg skoene og løp over til farmanstredet (fantastisk deilig og bo i byen). Så nå sitter jeg her og blogger på min vakkre hvite TV skjerm og kunne ikke vært mer fornøyd ;) Jeg skal også prøve å koble opp den andre macen min så kanskje jeg får brukt sommeren til å rydde opp i data livet mitt ;) Nå kan jeg se filmer rett på fra macen og på tv og det er sååå deilig =D 

Meen nå ser det ut til at kjøttdeigen min er ferdig tint, så da skal jeg sette igang å lage hamburger og hamburger brød ;) Skal legge ut bilder fra de siste dagene etterpå ;) Vi snakkes =D 

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHA, det kunne jeg fortalt deg for lengst!! - ia