20. juni 2012

Det er så kjiiipt!!

I dag fikk jeg mine kjære ferie penger, og siden jeg ikke jobbet mer enn halve 2011 så er jo ikke det en vanvittig stor sun ;) Men regningsbunken blir liksom ikke mindre av den grunn, så når har jeg betalt ned alle regningene mine. Jeg takler ikke ha regninger liggende, så i bunn og grunn var det deilig og få dem ut av verden, det er bare så kjipt at det blir så lite igjen =P

På mandag skal jeg til Sverige på harry tur med mamma, lillebror og storesøster :) Det tror jeg blir veldig kos for meg og veldig ikke kos for bankkortet, men så skal det sies at om man klarer og tenke når man er i sverige så kan man faktisk spare inn noen kroner ;)

Nå er klokka 10 over 9 og jeg er så trøtt at jeg snart stuper, derfor er planen nå å retten og sletten pusse tennene å krype under dyna. Nå er det kun TO morninger til jeg må stå opp også er det FERIE!! Det blir bare helt himmelsk ;)

Forresten har jeg begynt og fundere på om jeg neste gang jeg skal ha telefon skal kjøpe ett annet merke enn iPhone.. Huff jeg føler meg som en forræder når jeg sier det ;) Men jeg føler at iPhonene, blir dyrere og dyrere men forandrer seg veldig lite, og med tanke på at jeg er ei jente som ELSKER tekniske dupeditter er det kanskje på tide å prøve noe nytt? Jeg har kikket litt på den nye til samsung, smsung galaxy SIII og den virker som en sinnsykt bra telefon, jeg lurer på om det er den vi får på jobben nå, og da kan jeg jo få testet den ut der og hvis jeg liker den, kan det være at jeg det blir en ny telefon i løpet av høsten.. Men den er jo VELDIG dyr da =S Men sååå fin <3 Nå er det natti..

-Karina-

Ingen kommentarer: