9. juni 2012

Effektiv Lørdag :)

Så, etter 14 timer med søvn var det mye energi i denne kroppen og endelig litt tid til å faktisk få både ryddet og vasket kåken grundig :) Jeg har jo ommøblert for 500de gang og nå er jeg endelig fornøyd med ett oppsett jeg kan leve med en stund, det er ett oppsett hvor jeg faktisk har plass til gjester, jeg har en god plass å sove på jeg har ett flott kontorhjørne OG jeg har ett rom hvor jeg har mulighet til å bla. tørke klær ;)  I dag kommer det bare bilder av stua/kjøkkenet/soverommet enkelt og greit fordi badet og det andre rommet et fult opp med klær som skal vaskes eller er vasket. Men hele leiligheten er rein og lukter grønnsåpe, jeg har fått gjort ett godt stykke arbeid og det står ikke igjen mye som må gjøres i morgen. Men noe er det selvsagt. Jeg skal vaske komfyren og kjøleskapet også skal jeg vaske alle de hvite skapene mine utvendig. Og er jeg ekstra flink får jeg kanskje også sneket inn ett par timer med effektiv jobbplanleggning slik at det to siste ukene på jobb ikke blir stressende, men koselig og gøyale :) Legger ut ett par små bilder også skal jeg faktisk vurdere å legge meg, selv om jeg egentlig ikke er trøtt helt enda ;)

-Karina-



1 kommentar:

lena sa...

det blei bra! Utrolig at du klarte å få sofaen inn der :)