12. april 2011

Jeg kom meg opp!!

Jeg er mektig imponert over meg selv i dag, selv om jeg slet litt med å sove i går kveld var jeg opp og hopp klokka 7 på morgene i dag for å dra på skolen og legge inn en innsats.. Nå har jeg sitti her i en time og ett kvarter, og det er ikke stort jeg har utrettet desverre.. Meen jeg har nå spist en liten mellom lunsj og kikket litt på jobber og leiligheter. Men det er ikke lett og skulle finne seg leilighet når man ikke har jobb, og det er ikke lett og finne jobb når man ikke aner hvor man vil bo. 

Jeg aner jo forsovidt hvor jeg vil bo, for jeg vil veldig gjerne bo i Vestfold, men hvor i vestfold er ikke noe krav så lenge jeg kan komme meg dit med buss. For før jeg får meg jobb, har jeg heller ikke råd til å ta lappen og kjøre bil.. Så det blir en slags ond sirkel desverre.. 

Men før jeg kan få meg jobb, så må jeg bli ferdig med skole, som i utgangspunktet betyr at jeg bør sette rompa i gir og skrive på oppgaven min i stede for å blogge :P For blir jeg ferdig med oppgaven denne uka, kan jeg bruke påsken på å slappe av og å lese pedagogikk!! 

vel vel, siden jeg på ingenmåte føler for å ta frem webkamera og knipse bilder av meg selv på biblioteket på skolen slenger jeg inn ett bilde av meg selv fra Nicaragua ;) 

Vel det ble vist ikke bare meg, meen Katharina og Marte også :) Her er vi på tur hjem i taxi etter ett nydelig måltid mat på kinaen ;) 

<3

Ingen kommentarer: