6. april 2011

Mye morro på kort tid, kan ofte ende med en forkjølelse =S

I løpet av de 17 dagene jeg har vært hjemme i norge har jeg klart og gjøre utrolig mye på kort tid.. Og det har nå endt med total utmattelse, hosting, vondt hals og ubeskrivlig slitne hjerneceller. Noe som ikke lover bra med tanke på at jeg har en viktig oppgave som skal skrives, og den må skrives bra. Men for å prøve å oppdatere folk litt på hva som har skjedd i det siste og for selv og holde litt orden i systemet tenkte jeg og blogge litt om mine dager etter hjemkomsten.

Vi kom til Norge søndag 20.mars. Da dro jeg rett hjem til bygda for å hilse på familen der, Else kom en tur på besøk og sa at hun kunne hente meg dagen etter om jeg ønsket det :)

Så mandag 21.mars ble jeg kjørt hjem til Tønsberg, jeg hadde en goddel jetlag og jeg fikk ikke sove om natta, meen jeg kom meg på skolen både på tirsdag og onsdag etter som jeg husker ;)

På tirsdagkvelden altså den 22.mars dro jeg, Katharina og Finken på plumbo konsert og hadde det helmax!!

Onsdagen ble da noe slækk og samme med torsdagen, meen fredag var det opp og hopp for da var det party factor 10 når vi skulle feire bursdagen til Else!! 21år hadde hun blitt!! Dette skulle egentlig ha vært en overraskelses bursdag, meen den gang ei. Men gøy? Ja det var det virkelig ;)


Så lørdag og søndag ble etter som jeg husker rolige dager hvor vi ikke gjorde stort..

Så kom mandag, tirsdag og onsdag som besto av skole, torsdag var avslappning og litt rydding og fredag ar det taco-kveld med Lena og Chris :) Dette var kjempe trivlig og vi avtalte at vi skulle kose drikke litt hjemme hos dem på lørdag, vi begynne og bli voksne nå som vi kan planlegge en rolig kveld med litt alkohol ;) Det var nå i allefall det vi planla på fredagen ;)


Og når lørdagen kom så blei det vel kanskje litt mer livat ett det vi hadde tenkt. Men det var nå i allefall morro så det holdt ;) Selv om vi ikke var mange :) 



Søndagen gikk vi en tur med dyra til Lena og Chris og Silje og slappet av med en film. Nokas så vi faktisk og den var egentlig ganske bra syntes jeg :) 

Så var det mandag og skole, også dro jeg til Silje og så på Wallander og bakte bursdagskake til Lena..

Og tirsdag så brukte jeg dagen til å jobbe litt med skole oppgaven og slappe av før vi dro til Lena og Chris for å ta en rolig feiring av Lena som fylte 22år :) Vi feiret med en god middag og kake og avsluttet kvelden med frustrerte fruer.. 

 Og når jeg våknet i dag, onsdag var jeg så kjørt at jeg ikke klarte tanken på å dra på skolen engang.. og jeg har fremdeles vondt i halsen og hoster.. Men håper virkelig at det går over snart =/ For det er ikke noe gøy og være syk :( 

<3

Ingen kommentarer: