11. april 2011

For en helg :)

Ordet helg for meg alltid i godt humør, tiden hvor man kan sette studiene litt på hylla, da man kan være med gode venner, og bli kjent med nye mennsker :) Denne helga her har jeg klart og sosialisere meg godt, også med nye mennsker :) 

Fredagen startet med litt skolearbeid og rydding igjen =P Ryddig tar mye tid =P Deretter busset jeg til Katharina for og gjøre oss klare til å dra på forlovelses fest =) Her skulle det ende med at vi møtte mange nye mennesker, men også kunne kose oss med gode venner vi ikke ser så ofte. Det var både quis og mye snakking :) 


Over: Meg og Sigrid
Under: Meg, Stine og Sigrid

Lørdagen brukte jeg til å ta resten av klesvasken min, rydde rommet og skifte sengetøy =) Jeg koste meg med mye god musikk og spiste gradiosa til middag ;) Deretter busset jeg ned til byen og møte Else og Silje for vi skulle på party til Svensken. Her var det god stemmning og litt godt i glasset ;) Gro kom en tur og vi hadde det kjempe artig :) 


Rett under her ser vi Silje og Else i full gang med uttøying etter dagens harde arbeidsøkt ;) 


Over: Får vi ett stort smil fra Svensken (men hvem er det han klemmer på??)
Under: Gro og meg selv (og om noen skulle lure så er det Else som stryker Gro på kinnet) 


Søndagen ble en rolig dag, med en russletur ned til Tønsberg for å hente litt forskjellige ting vi hadde glemt igjen, en kjøre tur til Hortens fantastiske joker som er åpent 8-8 hver eneste dag (tilogmed søndag) også avsluttet vi kvelden med en film :) 

I dag har jeg jobbet iherdig med oppgaven min og har store planer om å forsette med det nå :) Og hver dag fremover i uken :) 

På lørdag er det bursdagfeiring av Lena og jeg gleder meg MAX!! Skjer det noe spennende fremover skal jeg selvsagt legge ut bilder og tekst :) 

<3

Ingen kommentarer: