7. april 2011

Litt bedre i dag..

Nå har Else og meg vært kjempe flinke på morgenkvisten, vi har vasket og ryddet leiligheten, så nå er det helt nydelig her :) Sola skinner ute, men det blåser litt i dag desverre.. Så nå skal vi sminke oss, ta på oss litt ordentlig klær også skal vi kjøre hjem til Else og ta noen bilder av oss selv ;) Etterpå skal vi grille i hagen, jeg antar at frisk luft er noe av det beste for meg akkurat nå, så jeg tar på masse klær og gjør meg klar til en dag ute i sola. Tenk at påsken nå sniker seg inn på oss og vi skal kose oss max :) 

Nå gleder jeg meg bare til sengetøyet mitt er tørt så jeg kan legge på nytt sengetøy, støvsuge rommet mitt og gjøre det fint og koselig der, nå som jeg er ferdig og bruke panelovnen kan jeg kanskje prøve å ommøblere litt der inne også ;) 

Det å tenke på at jeg bare skal bo her i noen måneder til er litt rart, man blir vant til ett sted også skal man bare flytte. Men sånn er det jo når man har studert og har planer om å skaffe seg jobb. 

Legger ut bilder etterpå..

<3

Ingen kommentarer: