6. juni 2011

Wow, long time, no see :)

Tid til blogging finner jeg liksom ikke om dagen, det er noe som skjer hele tiden og jeg vet egentlig ikke helt hvordan man skal gjøre det for å få tiden til å strekke til til alt man vil. Frem til 16.juni kommer ting til å gå fulstendig slavisk for meg og jeg veit ikke når jeg skal få tid til å puste en gang :P I dag, i morgen og i overimorgen er det pugging til muntlig pedagogikk eksamen som jeg egentlig skulle hatt til jul. Meen pga personlige årsaker ble min eksamen flyttet til nå. Så på torsdag klokka 10.00 kan jeg puste litt frem til tirsdag klokka 09.00 hvor vi starter på ny eksamen. Men denne nye eksamen er forhåpentligvis den siste eksamenen for dette studieløpet, tenk at jeg om 10 dager er ferdig med utdanningen min som førskolelærer =O Om jeg står på alle eksamenene da selvsagt :) Men det håper og tror jeg skal gå ganske bra :) Nå venter jeg bare på å få høre litt fra forskjellige jobber jeg har søkt på å håper på å få meg en jobb som ped-leder i en barnehage i vestfold, men om dette ikke skulle gå blir det nok søking innover mot drammen, lier, asker og innover mot Oslo. Men jeg krysser fingrene for at jeg får en her hjemme. 

Eller har jeg det veldig bra om dagen, noen dager savner man Nicaragua mer enn andre, men nå som sommeren har tatt turen innom vestfold har jeg egentlig bare storkost meg med gode venner og prøver å holde humøret på topp hele tiden. Men når man er midt i stresset av eksamner så er det veldig lett at kroppen reagerer fort med litt tårer og drama som heldigvis går fort over ;) I går blandt annet så klarte jeg og kræsje hodet i spissen på ett åpent bagasjelokk og dette var så smertlig vondt at tårene rant som en sil =P 

Men alt i alt er livet supert og jeg gleder meg til å sette fart mot det ordentlige livet som voksen med tanke på en god jobb, en leilighet for meg selv og tid til å sette meg ned en lørdagskved med gode venner og kunne skyve jobben unna for noen timer i helgene. Jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til neste vår som blir min ALLER første vår siden barneskolen at året ikke ender med eksamner eller tentamener! Det kommer til å bli himmel på jord =D 

Jeg skal se om jeg kan få tak i noen bilder av alt vi har gjort de siste månedene, for jeg har desverre ikke vært veldig flink med kamera :) 

<3

Ingen kommentarer: