19. juni 2011

Flytting, følelser og ferdig med 15års skolegang :)

I morgen flytter jeg fra Tøsnberg, forhåpentligvis ikke for godt, for Tønsberg er byen i mitt hjerte og jeg vil tilbake hit! Det er mye som skal pakkes og jeg aner ikke hvordan jeg skal få med meg alt sammen, men på ett eller annet vis skal jeg vel klare det ;) 

Når man driver med flytting, så kommer det mange følelser som man egentlig ikke helt klarer og forklare, det er spennende og kikket mellom alt som er samlet opp og det er trist og tenke på at jeg ikke lenger skal bo med Else. Selv om jeg gleder meg masse til å skulle bo aleine en gang, så må jeg vente til jobben er på plass før jeg kan tenke noe mer på det =/ 

For nå er jeg nemmelig ferdig med 15års skolegang, jeg har fullført barneskole, ungdomsskole, videregående og nå høyskolen, jeg har enda ikke fått den siste karakteren min, meen jeg håper, håper, håper at jeg sto på den, slik at jeg virkelig kan kaste meg ut på arbeidsmarkedet. Jeg gleder meg til å bli pedagog i barnehage og det er noe jeg har jobbet hardt mot i 3 år nå :) 

Så er det jo lov til å håpe da at når jobb og etterhvert leiligheten kommer i orden, så kanskje mr.right kommer flyvende ;) Meen før han kommer burde man kanskje bare ha det litt gøy, slippe litt på både hemninger og følelser og nyte en nydelig sommer i Norge?  :)

Jeg er nå klar for alt livet vil kaste i mot meg, og jeg skal klare og få ett liv jeg kan være STOLT av =D 

<3 

Ingen kommentarer: