6. juni 2011

Finnes egentlig mr.Right??

Det er egentlig ett ganske teit sprøsmål å stille, men jeg lurer nå fordeom.. Hvis han finnes er det sånn at han i utgangspunktet kan bo hvor somhelst i verden? For hvordan skal man da finne han? Om min mr.Right er en gutt fra Australia som ikke har spessielt mye penger og når han drar på ferie så drar han bare rundt i Australia og jeg på den andre siden raiser bare rundt i Norge? (Dette er hypotetisk altså, skulle gjerne tatt meg en tur til Australia jeg =P) Hvordan skal man da finne hverandre? Og er det sånn at om han er min mr.Right er jeg automatisk hans mrs.Right.. For en 6 års tid siden var jeg sikker på at jeg hadde funnet drømme mannen, han sang det vakkreste sanger i verden og jeg var 100% sikker på at jeg bare MÅTTE ha han! Han het Billy Gilman og i en lang periode tulla jeg og bestevenninna mi med at jeg het mrs.Gilman. Tenk om det hadde vært så greit at man bare kunne plukke ut den man ville ha også fikk man han? Det hadde vært perfekt. Meen om man tenker over det så er vi jo jenter alle sammen og det er OFTE to jenter som liker samme gutt og om de da kunne velge akkurat hvem de ville ha, måtte det blitt mer enn en jente på en gutt da eller? Nei, det er nok greit at det er sånn som det er nå, gutta får velge selv og vi får i og for seg si ja og nei til det vi vil eller ikke vil ha vi også. 

Men hvordan vet vi hva vi vil ha eller ikke egentlig? For jeg er temmelig sikker på at "magefølelsen" ikke alltid har rett, for om man er en følelses person så er det ikke så lett og vite om det er positive eller negative følelser man har i magen, den kan jo ikke snakke heller akkurat.  Meen hvem vet, livet veit vel hvor det skal plassere oss.. Jeg bare håper jeg får lov til å få jobb, finne kjærligheten, gifte meg, få barn og leve ett godt liv :) 

Men uansett hva som skjer så skal jeg nok klare og finne noen positive sider ved det :) Om alt går rett vest kan jeg jo alltids bli rockestjerne eller no ;) 

Ingen kommentarer: