24. februar 2011

Forskolelerer mote

Det er en spesiell dag i Esteli i dag, alle barnehager er stengt pga ett stort mote pa unerversitetet. sa i dag har vi gatt til universitetet for a se pa dette.. Det ble en lang tur for det var utrolig mange mennesker, tv kameraer, vakter osv. Det var varmt og trangt og vi forsto jo absolutt INGENTING!! Jeg forso forsovidt bare nar de takket for seg ;) 

I natt har jeg sovet veldig godt i senga mi og vaknet ikke for jeg vaknet av krampe i leggen klokka halv 7 :) 

I morgen skal vi besoke de barnehagene som vi skal arbeide i de neste tre ukene og nor vi er ferdig der sa drar til Leon for a besoke stillehavet en tur ;) det skal bli deilig og fa en helg pa hotell selv om jeg har det veldig bra i huset vi bor i na :) Legger ut flere bilder senere, men har dem ikke med meg akkurat na siden jeg kommer rett fra tur :) 

Haper alle hjemme har det bra ogsa skriver jeg sikkert mer pa sondag eller mandag :) 

For de som onsker og treffe meg pa facebook er jeg nok der ca fra klokken 8 pa kvelden norsk tid ;) 

Ingen kommentarer: