9. februar 2011

Reiser snart.

Om 9 hele dager så reiser jeg fra landet for en måneds tid. Jeg skal tilbringe tiden min i Nicaragua, hvor jeg skal jobbe i barnehage. Jeg går mitt siste år på høyskolen og det er mange små ting som skal falle på plass i løpet av dette halvåret. Jeg holder på å forbrede meg til en pedagogikk eksamen, jeg skal skrive en 15 siders oppgave om musikk og jeg skal ha muntlig musikk eksamen. Så det er mye som skal skje på få måneder. Jeg skal også flytte ut av leiligheten jeg nå bor i med jentene og aner ikke hvor jeg skal flytte hen. Men det første, først Nicaragua. Det er en tanke som skremmer meg hinnsides noe annet akkurat nå, samtidig som jeg ikke aner hva jeg går til, så jeg kan ikke ane hva som er skummelt. Jeg skal ta buss fra Tønsberg togstasjon klokka 3 natt til lørdag 19. februar. Deretter skal vi fly fra Gardemoen til London, fra London til Miami og fra Miami til Managua. Vi skal sove på hotell i Managua en natt før vi tar buss videre til Estili hvor vi skal bo i 4 uker. I løpet av disse 4 ukene skal vi besøke mange barnehager men vi skal jobbe i en barnehage de siste 3 ukene så det kan bli veldig interesant. Jeg skal arbeide på en småbarnsavdeling med barn fra 0-3 år og arbeide med hvordan man kan bruke sang og musikk som kommunikasjonsmiddel med de miste barna i barnehagen. I helgene har vi fri og skal på forskjellige utflukter, så jeg antar turen blir kjempe spennende :) Jeg skal prøve å oppdatere bloggen når jeg er der nede. Om jeg rekker det da ;)

Jeg legger til slutt inn ett bilde fra vi var på folkemusikk uke på voss ;) Hade folkens, vi snakkes :)

Ingen kommentarer: