17. februar 2011

Siste natt i senga mi..

I dag har jeg sagt hade til mamma, jeg veit at det bare er en måned, men jeg er mammadalt diluks og det å si hade er merkelig og rart. Jeg har skaffet meg myggnetting, enda mer solkrem og noen ekstra tabletter, jeg har målt håndbagasjen min og bestemt meg for at jeg tar med meg veske å ha de mest nødvendige tingene til flyturen i.

Jeg har fått vasket det siste tøyet mitt, så nå venter jeg bare på at det skal tørke så jeg kan pakke det ned i kofferten og legge frem tøyet jeg skal ha på meg etter jeg er dusjet og klar til  å dra i morgen.

Så når jeg våkner i morgen blir det siste rest av pakking, det blir skifting av sengetøy, rydding av rommet og støvsuging som står på planen + at jeg skal rydde opp i tingene mine som slenger rundt om i leiligheten her. 

Ellers blir det nok seriedag på meg i morgen :) 

Det er helt uvirkelig at jeg drar i morgen og at når jeg kommer hjem blir alt annerledes....

<3

Ingen kommentarer: