18. februar 2011

Kjenner at jeg begynner å bli noe stressa nå..

Det er under 12 timer til avreise og jeg føler meg langt fra klar, samtidig som jeg føler at jeg har alt for mye tid å slå ihjel før jeg reiser.. Dette skal ikke være lett.. Nå må jeg sette igang og rydde på rommet mitt, skifte segnetøy og støvsuge, jeg kan ikke dra fra rommet sånn det ser ut nå.. Etter jeg er ferdig med det skal jeg dusje og sminke meg lett også skal jeg lage hjemmelaget pizza til meg og girlsa her hjemme..

Tuppene sitter i sofaen og broderer og det er jammen ikke mye lett og skulle reise seg opp fra sofaen og begynne og rydde.. Meen jeg veit at jeg MÅ gjøre det.. Så rompa får få fart på seg også må jeg rase i gang ;)

Jeg antar at vi ikke blogges igjen før jeg kommer frem, er instalert og finner frem til en internett cafè ;)

<3

Ingen kommentarer: