12. februar 2011

Lørdagen er her..

og om ei uke så nærmer jeg meg Nicaragua med storm skritt.. Vi sitter nok høystsannsynelig på ett eller annet fly. Det skremmer vannet av meg, og jeg må ærligtalt si at jeg ikke veit om jeg skal le eller gråte, for hva jeg trenger å ha med meg eller noe som helst i den rettningen aner jeg ikke akkurat nå. På tirsdag skal vi ha siste møte om turen og det er jo ikke så rart med tanke på at vi da drar til helga. 

Så siden det er min siste helg hjemme i norge skal jeg ha en liten hadebra fest for meg selv i dag :) Det er ikke så alt for mange som kommer, men de jeg ønsker å ha her kommer og det er jeg glad for, det blir en rolig og koselig kveld håper jeg som vi avslutter på byen :) 

I går hadde jeg en rolig fredagskveld hjemme med dyra, spiste pizza, så på tv og hørte på musikk og i dag har jeg vært en snar tur i byen, vasket og ryddet i leiligheten, pakket tingene mine og er vel i bunn og grunn snart klar for å sprette en rusbrus, eller kanskje det kan være lurt og få i seg litt mat først ;)

Men før jeg gjør noe av dette skal jeg jobbe med oppgaven min i 40 min.. Jeg må jo bli ferdig til i morgen egentlig, så har ikke sånn forferdelig god tid akkurat :) men jeg skal nok klare det :)

Vel da trekker jeg meg inn i oppgavens verden også blogges vi snart :)

<3

Ingen kommentarer: