26. januar 2013

Halden :)

Vi rakk første båten over til Moss i går å var fremme hos foreldrene til Stine rundt kvart over 6, her ble vi møtt sv en veldig ivrig liten lagotto valp i døra :) så ble det tacokveld, idol, nytt på nytt og skavland, men midt i skavland ble lille frøken bonden slått av en veldig tretthet, så jeg gikk retten og sletteten og la meg :) jeg våknet ett minutt før klokken ringte på morgen i dag også vår det frokost og harrytur med to av Stines venninner, vi kjøpte alt man kjøper på harrytur også kjørte vi tilbake til Halden :)

Nå har jeg nettopp lånt badekaret her og føler meg ren og pen, så nå kjører vi straks på med ansiktsmaske før det blir på med finstasen. Nå skal vi nemlig på middag til hun ene venninnen til Stine før vi drar videre på vors i Halden sentrum ;) deretter har jeg hørt rykter om at vi skal på kongens eller noe ;) blir helt sikkert en kjempe fin kveld :)

I morgen skal de vise meg den mye omtalte festningen også tror jeg det blir familie middag her før vi igjen vender nesa mot Tønsberg :) meeen nå er det ansiktsmaske tid :) preikas :)






Ingen kommentarer: