25. januar 2013

Da var man straks på vei :)

Halden - here i come!!!! :) alt er pakket og klart (håper jeg) :p Stine er her om 10min og da bærer det rett til Horten for å ta bastøferja over til Moss og Stine sin del av Norge nemlig: Østfold!! Så bærer det vel fra Moss og til Halden antar jeg, og det kan bli spennende for der har jeg nesten aldri vært før som jeg kan huske :O i kveld blir det rolig kveld med taco og familien hennes (jegnhåpernpå idol på tv også, meen vi får se det an) i morgen tar vi er Harry tur til Sverige for å fylle opp kjøleskapet og på kvelden skal jeg for første gang i mitt liv ut i Halden med alle vennene til Stine, det blir sikkert kjempe gøy, men jeg må innrømme at jeg gruer meg, hva om de ikke liker meg og jeg blir sittende hele alene i en krok og kjede meg da? Hva skal jeg gjør dak? Drikke på og bli sosial kanskje? :p anyways. I have to run.. Preikas :)

Ingen kommentarer: