13. januar 2013

Blogge igjen?

Det blir lenge mellom hver gang, for jeg har ikke noe spennedne å skrive, men i løpet av noen måneder nå så skal verden snus på hode igjen og jeg MÅ finne ny jobb, antagelig en helt ny plass å bo og kanskje mye annet nytt også. Men jeg skal vel klare dette som alt annet. Wow, nå er jeg 23 år, voksen? ikke heøt enda!! min bestevenninne L, hun har blitt voksen, når man får barn DA er man voksen. Da har man noen andre å ta vare på, noen andre som har ALL sin tiltro til akkurat deg. Så når man blir mamma, da blir man voksen ;) jeg er derfor ung leeenge enda :) 

jeg skal prøve å skrive litt ordentlig en dag, men nå skal jeg sove, i morgen kommer en ny dag med nye muligheter og jeg har MANGE planer :D 

-Karina-

(ser du? bestis har blitt en voksen SuperMom;) )

Ingen kommentarer: