30. april 2012

Ommøblering

Sååå, jeg skal etterhvert få skrevet ett innlegg om konserten på lørdag, den var helt KONGE og virkelig ett minne for livet =D Meeen i dag nøyer jeg meg med hva dagen i dag har inneholdt. Nemmelig OMMØBLERING!

Og at det i det heltetatt er mulig på mine 28 kvadrat er ganske fantastisk, men noe fikk jeg gjort.

Da jeg flyttet inn her var det naturlig og lage ett lite kontor, men etter nesten 9 måneder her så har jeg funnet ut at kontoret aldri blir brukt og at det mer eller mindre bare er ett rote rom. Derfor har jeg i dag flyttet litt rundt på ting. Først tenkte jeg dette var en suuper IDE, meen da jeg begynte og leiligheten så ut som dette:

Så angret jeg litt og fant ut at dette kom til å bli en KJEMPE jobb =P Og det ble det, men resultatet ble veldig bra, fikk kastet masse, har fått orden på en masse papirer og lagt bort ting jeg ikke bruker!

Resultatet ble at det ble kontorkrok ved siden av kjøkkenet:

 Kjøkkenet har dere jo sett før, men tenkte og smelle inn litt bilder av hele leiligheten når jeg først var igang ;)
 Mere kjøkken...
 Sofakroken min, men de nydelig sommerfugl putene jeg fikk i bursdagsgave av L&C
 TV veggen, jeg har også bilder på de fleste veggene nå, det er så koselig med venne bilder på veggen.
 OGSÅ noe av det nyeste, det gamle kontoret som nå har fått hyller med bøker, cder, papirer o.l..Her inn er det nå også plass til å tørke klær, ha en skittentøys kurv osv, noe jeg IKKE har hatt plass til tidligere.
 I gangen har jeg også plassert en hylle, jeg er veldig glad i disse hyllene fra ikea som man kan kjøpe skap og kurver til. Jeg har to skap og to kuver her :) Nå har jeg også en plass og slenge fra meg nøkkler og slikt når jeg kommer hjem og det er fin plass til sko og vesker ved siden av hyllen på begge siden :)
 Etter en lang dag med rydding og ommøblering blei det pasta med bacon og ostesaus til middag :)
Håper alle har hatt en strålende 30mai og at alle koser seg max i kveld med natt til 1.mai. Jeg skal henge med min kjære søster og kjæresten hennes i kveld, tror kanskje det blir en tur på bowling så detta blir nok en strålende kveld :) Vi blogges om kvelden og konserten litt seinere...

-Karina-

Ingen kommentarer: