26. april 2012

Hei, hei, Hello..

Også var det pluttselig torsdag og i dag er det første dagen denne uka jeg var hjemme før klokka åtte på kvelden =P Det er nesten så det er vanskelig og slappe av =P 

Uka har vel blitt akkurat slik som jeg forutså, lang mandag, lang tirsdag og vanlig onsdag, men da tok jeg turen hjem til mamma for å hente det nye kamera jeg har invistert i ;) Så nå skal det bli mere bilder her på bloggen ;) Forhåpentligvis da ;) 

I dag har jeg jobbet en halvtime overtid også møtte jeg Lena i byen etterpå for jeg måtte finne noe kult å ha på meg på konserten på lørdag ;) Så dette skal jeg ha på meg: High waist skinnebukse, mintgrønn singlet, svart cardigen OG moods of norway skoa mine, lille meg kommer jo ikke til å se noen ting på konserten, meen vi får jo hørt da i allefall :) Lille lave meg, håper jeg ikke jeg forvinner i mengden ;) 

Den svarte cardigen fikk jeg forresten i posten fra ellos sammen med bursdagsgaven til Lena, en hvit singlet og min nye hvite bikinioverdel =D (jeg får underdel også altså, den har bare ikke kommet enda)

 Kamera jeg har kjøpt er samsungDV300F det har sånn skjerm forran også så det blir FLOTTE selvportrett ;) GLED dere ;) haha
 Her er den nye bikinin min <3 må bare ta sol sånn ca 1 gang i uka frem til sommere også er jeg klar til å ligge på stranda i 4 uker, satser selvsagt på sol de ukene jeg har ferie ;)
Ja også måtte jeg legge inn ett bilde av meg som lager FJORDLAND kjøttkaker til middag, det er sååå enkelt at man kan ta bilder av seg selv når man "lager" det. Men godt er det da ;)


Så nå skal jeg se på paradis hotel også er det SENGA!! i morgen er det siste dag før laaang helg <3elsk<3 
Anyways, vi preikas:) 


Ingen kommentarer: