22. april 2012

Dette blir en laaang uke...

Og den starter nå med at jeg MÅ sove. Tidligvakt på jobben i morgen vil so det samme som at jeg må opp kvart på 5, dra fra byen klokka 6 og åpne barnehagen klokka 7;) i løpet av dagen skal jeg gjennom mye nytt, jeg skal bla være vitne i en rettsak, det er noe jeg aldri før har gjort, så det blir meget skummelt, men også veldig interessant og se hvordan det fungerer. Etter dette skal jeg tilbake i barnehagen på møte. Også er det rett hjem i seng forhåpenligvis klokken 21.15!! Så er det opp og hopp på tirsdag, da er det vanlig dag med skolegjengen min, også er det foreldremøte på kvelden som varer til 21.00 da er jeg forhåpentligvis hjemme til 22.15 og kan sove=p onsdag, torsdag og fredag er helt normale arbeidsdager, det er nå 9 uker igjen til jeg tar sommerferie og før det bør skolegjengen min være UTLÆRT!! Så lykke til Karina;) på lørdag turer jeg med L&C inn til oslo for vi skal på "we love the 90s" konsert på telenorarena;) etter lørdagen er det laaang helg og starter ikke på jobb igjen før onsdag 2;) så selv om uka blir tung, så avsluttses den VELDIG bra;)

-Karina-

(dette var KUN for din underholdning Cecilie, dine bønner er blitt hørt=P)

Ingen kommentarer: