28. april 2012

Lørdag!!

I går fikk jeg hentet hjem ski, skøyter og vinterdress fra jobben og plassert det i boden min her hjemme. Jeg rydda litt og slappet av og la meg i halv 11 tiden. I dag bråvåknet jeg først klokken 6 å var sikker på at jeg hadde forsovet meg, noe jeg selvsagt ikke hadde siden det er lørdag ;) Så da var det bare å snu seg rundt og sove vidre. Men halv 9 var det stopp på søvnen ;) Så blei det en times telefonsamtale med min nydelig bergensvenninne :)

Nå er det blitt kjørt en vaskemaskin, en oppvaskmaskin og jeg har laget småsuppe ;) Nå tenkte jeg at jeg skulle kle på meg, å gå å ta litt granne sol, jeg blir nemmelig ikke brun av å sitte inne i leiligheten min ;)

Klokka 3 kommer L&C på middag også bærer det vidre på We love the 90s konsert og før det skal jeg ta sol, dusje, føne håret og kle på meg.. Obs, ser ut til at jeg har litt dårlig tid ;) Vi preikas..


Ingen kommentarer: