21. august 2011

Søndag på igjen..

Og uken som har vært har vært umåtlig skummel og spennende:) På onsdag flyttet jeg inn i den nye leligheten min, men tanke på at jeg enda ikke har noe særlig med møbler, bor jeg fremdeles i esker:) til uka skal jeg på ikea og kjøpe sofa og litt hyller og slikt, det blir bra:) når leligheten blir innredet, kommer det forhåpentligvis til å bli veldig koselig der:) jeg tenkte jeg skulle ta litt bilder og legge ut etterhvert, men har kun internett på iPhonen enda:) men så fort internett er i boks skal jeg legge ut bilder:)

I går var vi på cowboy fest med familien til chris, det var veldig trivelig:) og i dag skal vi kjøre pappaeb til chris til rakkestad for å hente lastebilen:) så det blir nok en koselig søndag:)

Ønsker alle der ute en strålende søndag, så blogges vi snart:)

Ingen kommentarer: