13. august 2011

I dag er det lørdag..

Min første lørdag etter at jeg begynte og jobbe. Det er helt himmelsk med fri, men jeg elsker den nye jobben min. Det å få lov til å utøve det man har jobbet mot i 3 år er egentlig ganske så ålreit :) Denne uka har jeg brukt på å bli bedre kjent med barna, de har fått blitt kjent med meg og jeg har blitt kjent med dem. Jeg har også prøvd og bli kjent med de andre ansatte, det er viktig kjenne hverandre for å få til ett godt arbeidsmiljø :) Jeg gleder meg til uka, da skal jeg virkelig få prøvd meg som førskolelærer for da skal jeg ha forventningssamtaler med de 3 jeg skal arbiede sammen med på min avdeling :) Der blir nok kjempe skummelt, men også veldig interessant :) 

Så over til andre spennende ting her i livet, jeg har fått meg leilighet. Jeg var å skrev kontrakt på onsdag og fikk sendt inn de siste papirene i går, så forhåpentligvis får jeg nøkkelen senest på tirsdag, så antageligvis blir jeg tønsberg jente igjen allerede til uken =D Så i går ettermiddag var jeg hos mormor og morfar på middag før jeg begynte å rydde sammen sakene mine igjen. Det må jo være klart til jeg skal flytte, så det som mangler nå er å pakke sammen de knusbare i esker og få flyttet alt sammen. Og etter alt er flyttet så skal alt ryddes opp i!! Jeg skal prøve å kaste så mye som overhode mulig av ting jeg ikke trenger, og det jeg vil ta vare på skal settes i respektive esker med merkinger som skal plasseres på en ryddig og pen måte i boden i kjelleren. 

Ellers skal jeg jo liksom bli voksen, så i går fikset jeg meg størm abonoment hos skagerak og valgte fjordkraft som strøm levrandør :) Håper jeg blir fornøyd med det. Så det som mangler nå er å finne ut av dette med tv og internett, å finne møbler til en billig penge, og å innrede leiligheten som best jeg kan ;) 

I kveld skal jeg tussle en tur i sandefjord med mamma før jeg sikkert legger meg litt tidlig ;) 


(Meg i dag)

Vi blogges!

Ingen kommentarer: