8. august 2011

Første arbeidsdag = Vel overstått

I dag hadde jeg min aller første arbeidsdag som førskolelærer. Det var en veldig spennende dag, jeg må innrømme at jeg er over emnet sliten nå i kveld, men eller har dagen vært fantastisk :) Jeg gleder meg utrolig til å bli kjent med alle disse krabatene og også til å bli kjent med de voksne :) Jeg tror og håper dette bli min arbeidsplass i noen år fremover :)

Ellers har jeg fått meg leilighet i dag :) Jeg skal skrive kontrakt på onsdag, så det blir veldig spennende :) Leiligheten er liten på 30 kvadrat uten soverom, men med hems ;) Den har nytt kjøkken med oppvaskmaskin og kjøleskap og nytt bad :) Jeg mangler vaskemaskin så det må jeg til innkjøp av, men ellers har jeg så jeg skal klare meg i noen dagen i allefall :)

Skriver mer når jeg vet mer ;)

Ingen kommentarer: