27. mars 2011

Hei..

For en uke siden idag var jeg tilbake i kalde Norge, vi ladet på Gardemoen i 4 tiden og jeg var super heldig og ble kjørt hjem til Sandefjord og hentet der :) Turen hjem var veldig lang om jeg sov svært lite så det var en hard tur, men jeg er fremdeles ikke blitt redd for å fly, og jeg har fått veldig smaken på reiselivet. Man må selvsagt vente noen år med det for nå som man snart er ferdig som student er det mye gjeld som skal tilbake betales før man setter igang og bestille ferie turer ;) 

Da jeg kom hjem var noe av det første som skjedde at min kjære laptop begynte å tulle med meg, heldigvis hadde jeg ryddet opp på den før jeg dro, men jeg får fremdeles brukt den til enkle oppgaver, men det å arbeide med skole oppgaver føles ikke helt trygt med tanke på at den pluttselig skrur seg av og ikke vil starte igjen på en 40 minutters tid.. Derfor har jeg nå bestilt meg en ny laptop å arbeide på fremover, jeg er blitt veldig glad i apple sine produketer og har derfor bestilt meg en macbook. Etter alt jeg har lest om den skal den være veldig bra og det skal holde mye lenger enn en pc. Jeg skal ikke si dette forsikkert for jeg har aldri prøvd ut laptopene til apple enda, men jeg har en iMac som ikke har tullet med meg på noe som helst måte noe jeg er VELDIG fornøyd med :) 

Jeg håper å være flink på å blogge litt fremover, komme med litt ordentlig innputt fra tanker og følelser fra turen jeg har vært på, men først må alt instaleres 100% i hode før jeg klarer og skrive om det på skikkelig måte.. 

Jeg antar det ikke blir så veldig problematisk å få tankene på plass nå som jeg er hjemme, våren titter jo tross alt frem ute og det er mye som skjer fremover, så det er bare å stå på å henge fingrene i ALT som jeg kan gripe tak i..

<3 

P.S: Jeg skal skrive ett innlegg om Corn Island snart, men legger ut ett bilde som beskriver godt hvordan det var der ;) 


Ingen kommentarer: