25. november 2010

Skole..

Jeg sitter her og funderer på 2gangen. Vår lærer på barneskolen lærte oss den med en sang, og på slutten skulle vi slå oss i hode og lage sånn hul lyd med munnen. Akkurat nå er det sånn hode mitt føles og jeg er nesten sikker på at om jeg slår meg selv forsiktig i hode vil jeg høre den lyden, fordi nå er det fulstendig tomt der oppe. Jeg skriver så tastene på pcen snart spruter ut blekk, og for hvert minutt som går så tappes hjernen for mer informasjon. Alt går bare fra bøkene, inn i hjernen og rett ut i fungrene igjen, det er som å få elektrisk støt egentlig, tror jeg da =P 

Jeg har i bunn og grunn mest lyst til å begynne å glede meg til jul, men det kan jeg ikke enda. Jeg er redd min julestemning ikke kommer til å dukke ordentlig opp før 18. desember, da er jeg helt ferdig med all skole i 2010. Om jeg stryker eller står er egentlig ett fett, det er ikke mer jeg da får gjort i 2010 og man kan ta fri. Men fram til da er det bare å jobbe på som man aldri før har gjort for å klare å stå på eksamen og kunne si at jeg er ferdig utdannet pedagog..!

Ååja, nå har jeg fått tilbake kompaktkamera så jeg får prøve å ta litt bilder frem over, og i går fant jeg ut at vi skal overnatte i New York når vi skal til Nicaragua =D Det kommer til å bli helt sinnsykt =D Jeg gleder meg så umenneskelig mye og gruer meg også hemningsløst til 19. februar for da stikker jeg til varmere strøk for å fulføre min siste praksis ;)

Skal forresten også til Voss på folkedans uke i uke 4, så 2011 kommer til å bli ett begivenhetsrikt år..

Veeel back to oppgava.. 

<3

Ingen kommentarer: