15. november 2010

Mandag 15. november - Bare 9 dager igjen..!

I dag er det 9 dager igjen til jeg blir 21 år. Dette er ett magisk tall for meg. For i løpet av mitt år som 21 har jeg så utrolig mange flotte med skumle planer. I løpet av den første måneden som 21 skal jeg har 3 avsluttende eksamner. Om jeg består på alle disse, er jeg ferdig utdannet pedago 17.desember 2010. Deretter starter jeg på igjen den 5.januar 2011 med musikk fordypning og skal i løpet av det siste halvåret mitt på høyskolen i vestfold fordype meg i musikkens verden. For den 19.februar så drar jeg til Nicaragua for å fulføre min siste praksis som førskolelærer. Når jeg kommer hjem igjen 20. mars er det på tide og ta frem penn og parpir og søke på jobber. Jeg er usikker på om de ønsker å ha meg noe sted, med tanke på at jeg ikke har noe erfaring enda, men om det skulle være noe problem, vil jeg arbeide som assistent eller vikar i ett års tid for å få erfaringen jeg trenger og kan etter dette få meg jobb som pedagog eller førskolelærer.

Jeg bor nå sammen med to nydelige jenter i en leilighet på 100 kvardrat, men jeg ser frem til å flyttte for meg selv så fort jeg får en jobb som er bra nok betalt til å bo for meg selv. Det blir en ny utfordring og skulle klarer å holde det rent og ryddig på en plass som er bare min. Jeg gleder meg som ett lite barn til å dekorere en leilighet jeg kan bestemme selv hva som skal være hvor ;)

Men akkurat nå er det bare en ting som gjelder og det er å gjøre ferdig min aller siste skriftlige oppgave i pedagogikk..

<3

Ingen kommentarer: