18. november 2010

Plassert meg i sofaen hos Lena og Chris..

I dag har jeg hatt en hyggelig dag, jeg har ryddet rommet mitt, støvsuget det og vasket en liten bunke med klær. Så tok jeg turen til Lena og Chris hvor vi har laget hver vår innbakte pizza. Det var konge godt ;) Og nå sitter jeg i sofaen dems og ser på TVnorge i mens de er ute å går tur med hunden. Jeg var lur å har kun på høye heler, så jeg fikk ikke være med :( haha.. Nå gjør jeg meg i bunn og grunn klar til en kveld med Dag og Torsdag kveld fra nydalen. I natt blir jeg nok sovende her og i morgen stikker meg og lena en tur bort på skolen for å hente noe materiale jeg trenger før jeg må hjem å gjøre spansk leksa mi =) Jeg må legge meg tidlig i morgen kveld for da er det tidlig opp for å ture til skolen på ett dagskurs i spansk ;) Når jeg kommer hjem er det rett i dusjen og ordne til selskap, for på lørdag skal jeg ha alle mine kjære venner på besøk for å feire 21 årsdagen min <3 Jeg gleder meg VELDIG masse <3 

Legger inn ett bilde av meg med Mali og ett av meg med Julie (også kalt jentepusen) 








<3

Ingen kommentarer: