21. mai 2013

Ingen vei tilbake - i allefall ikke før om ett år!

For 6 dager siden satt jeg meg på ett fly på Torp klokken 06.50 for å dra til Bergen på jobbintervju!

Når jeg kom hjem til Tønsberg igjen samme kveld var jeg utslitt, men følte jeg hadde gjort ett bra intervju, det eneste jeg følte sto i veien for meg var de andre kandidatene!

Og i dag fikk jeg beviset på at jeg denne gangen var BEST!! Jeg ble tilbudt jobben og har takket JA! 

Noe som betyr at 05.08.2013 begynner jeg i ny jobb - i BERGEN!! 

Jeg er fylt med skrekkblandet fryd, jeg gruer meg til å flytte fra alt og alle her hjemme, til en ukjent plass, men samtidig gleder jeg meg til å bli kjent med Bergen og alt det fine den byen bringer! Jeg gled meg til å få nye venner og kolegaer og jeg gleder meg til å nye vestlandsnaturen (som jeg vet innkluderer mye regn ;) ) Så nå er det egentlig bare å pakke ferdig leiligheten, forberede seg på sommer og etter sommren starte med helt blanke ark på en helt ny plass!!


Jeg gled meg spessielt til å lære meg dialekta skikkelig så jeg slipper å si hæ? Hva sa du? Kan du si det igjen?? Hele tiden ;) 

Skal prøve å bli en bedre blogger igjen uteover sommeren, nå er det jo kanskje mange her hjemme som ønsker å følge livet mitt der borte?? :) 

- KarinaBB

Ingen kommentarer: