6. mai 2013

Forandring - på hel tid!

I går fikk jeg den første ordentlig følelsen av at ting skal forandres, da fikk jeg svar på mailen om oppsigelse av leiligheten! I dag kom den andre følelsen da jeg ble innkalt til mitt først jobbintervju i ......BERGEN!!

Etter jeg skrev om jobb sist har det skjedd en del forandringer, barnehagen jeg jobber i nå skal nedrangere og går fra 35 barn til 14 barn. Det vil også si at jeg som pedagogisk leder ikke behøves i denne barnehagen lenger og har blitt sagt opp. Dette har jeg vist om i en goddel måneder nå og jeg har brukt tiden til å tenke gjennom hva jeg nå vil gjøre. Og jeg har kommet frem til at jeg vil fortsette med det jeg elsker mest at alt, nemmelig å jobbe i barnehage. Men i vesfold er det desverre få utlyste stillinger og det er vanskelig å få seg jobb, derfor etter mye frem og tilbake i hode mitt og flere turer med fly frem og tilbake til Bergen bestemt at det var byen jeg ville bo i iallefall det neste året av livet mitt!!

Grunnlag for dette? Jeg trenger å komme meg bort, møte nye mennesker, knytte nye bånd og lære enda litt mer om det harde voksen livet!

Og jeg gruner jeg, det gjør jeg virkelig, for det er myyyte nytt, jeg må ha ny jobb, ny leilighet, lære en ny by og kjenne og lære meg å forstå den fantastiske bergensdialekts fult ut ;)

Meen jeg er klar for en utfordring og jeg er klar for forandring!!!

Ønsk meg lykke til!! :D

-KarinaBB

Ingen kommentarer: