20. april 2014

Vil ikke hjem :(

Det er rart med det, hver eneste gang jeg har vært hjemme i Vestfold så er det er kamp mot tårene når jeg skal tilbake til Bergen!! Og det har ingenting med at jeg ikke trives i Bergen, for det gjør jeg virkelig, men jeg savner alle her hjemme masse når jeg drar tilbake, det å le, snakke, tulle og kose meg med de nærmeste her er hardt å dra fra.. Men nå er det ikke lenge til jeg skal hjemme igjen og pluttselig kommer sommerferien og jeg skal få være mange uker hjemme hos mamma og være masse med alle de nydelig østlendingene mine :) så nå er det bare å se positivt på tiden fremover, det er meldt masse fint vær og jeg gleder meg til å kose meg med gullungene i barnehagen :) akkurat nå, når jeg sitter på Torp for å dra fra alle her er det vanskelig og tenke positivt, men jeg bet at postiviteten kommer tilbake når jeg kommer "hjem" igjen :) 

Litt rot her, men når hode er rot blir innleggene rot også!! 

Jeg hadde forresten en utrolig fin dag i går, først litt shopping med mor også dro jeg på grilling hos noen flotte mennesker fra den gamle barnehagen min, ungene husket meg etter 2 min og jeg stor koste meg med både barna og de voksne :D etterpå dro jeg til Tønsberg for å slå ut håret med en gjeng supertrivelig mennesker og selv om kvelden endte med hodepine og en ubeskrivelig lang nattbuss tur så stor koste jeg meg :D 

Nå er det bare ett kvarter igjen til boarding hvis alt går etter planen, har i dag vært flink og ikke vært ALT for tidlig ute, så ble ikke så alt for mye venting heldigvis :) 

Prøver å skrive igjen snart :) 

Ingen kommentarer: