2. mars 2014

Hjemme!

På fredag tok jeg fly hjem til sandefjord for å tilbringe helga med venner og familie. Det å bo på andre siden av landet kan noen ganger være litt hardt og brutalt, og selv om de fleste dager går veldig bra, så er det veldig godt å komme hjem en tur og møte alle jeg er glad i her i vestfold :)

Først og fremst vil jeg bare si at denne myten om at det er drårlig vært i bergen godt kan stemme en gang i blandt, men når jeg lettet fra flesland på fredag var det sol og når jeg 40 min etter landet på torp var det iiis kaldt og veldig vått :S

Jeg var så heldig at Tonje kom å hentet meg på flyplassen, jeg skulle nemmelig få invitasjon til bryllupet hennes så da måtte vi jo møtes litt også passet det for henne å hente meg, det var veldig koselig å skravle litt med henne, blir jo alt for lenge mellom hver gang desverre :/

Så kom jeg til Lena som hadde laget klar taco til oss, og jeg var sinnsykt sulten for jeg hadde ikke spist siden kvart på 2 eller noe og nå var klokka kvart over 7 ;) Så vi spiste og så litt på tv også begynte vi å sortere babyklær, Lena har jo bare litt klær etter Mio så vi prøvde og sortere etter størrelse :) I mens vi holdt på med dette kom chris hjem også så vi litt mer på TV før vi gikk å la oss..





Klokka kvart over 7 sto jeg opp og gikk ned til Lena og Mio, de hadde vært oppe siden halv 6 så de var litt slitne kan man si ;) Mio syntes jeg var veldig skummel med en gang, men det gikk fort over og vi lekte og koste oss masse på dagen før han skulle sove litt :) Etter luren hans og at Mali hadde fått tur så pakket vi i bilen og kjørte til Andebu.






For Katarina og Christoffer har tatt med seg de to nydelig barna sine og flyttet til andebu, så kvelden vår skulle vi tilbringe der med matlaging, skravling og lek. For 8 uker siden kom litt Patrick til verden så han var ikke store knotten og jeg var så heldig at jeg fikk lov til å holde han masse :) Både voksne og barn koste seg med middag og etter det ble det lørdagsgodis ;) Så var det tid for at Mio snart skulle sove og vi vente snuta mot sandefjord så jeg fikk dratt hjem til mor :)







Når jeg kom hjem til mamma ble det vel egentlig bare skravling i noen timer, også kom lillebror hjem og vi skulle spise sjokolade også manglet det en bit i melkesjokoladen vår så vi var sikkre på at vi hadde vunnet, men det hadde vi ikke :P



Nå ligger jeg på sofaen hos mamma og venter på at de andre skal våkne, for jeg begynner å bli sulten ;) I dag skal vi bare slappe av inne tror jeg, for ute er det ruskevær også skal vi spise svinestek til middag :D mmmm jeg GLEDER meg :D

20.50 går flyet mitt hjem igjen og helga er over og det er tilbake til hverdagen :)

Ingen kommentarer: